Search

دوشنبه 21 خرداد 1403 -

picture انیمیشن لوک خوش شانس اثر ویلیام هانا

انیمیشن لوک خوش شانس اثر ویلیام هانا


موجود نیست آخرین قیمت 120,000 تومان در تاریخ 1403/03/17



انیمیشن لوک خوش شانس اثر ویلیام هانا  3854080

دیجی کالا
انیمیشن لوک خوش شانس اثر ویلیام هانا موجود نیست 139,000 تومان گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

مشخصات
ژانر 
کمدی 
خلاصه 
داستان این مجموعه در غرب وحشی می‌گذرد و ستارهٔ آن لوک خوش‌شانس است که یک اسلحه‌ای به نام «مردی که سریعتر از سایه‌اش شلیک می‌کند» دارد و سوار بر اسب باهوش خود «جالی جامپر» و به همراه سگی به نام «بوشوِگ» سفر می‌کند. دشمنان لوک خوش‌شانس، بزهکارانی واقعی یا الهام گرفته از تاریخ یا فولکلور هستند که شناخته‌شده‌ترین آن‌ها برادران دالتون هستند. 
نوع دیسک 
DVD 
گروه سنی 
همه سنین 
ستارگان 
لوک خوش‌شانس: کابوی تنهایی است که به جز اسب روشنفکر و باهوش خود «جالی جامپر» و یک سگ دست و پا چلفتی به اسم «رانتانپلان» که در ایران به «بوشوگ» شناخته می‌شود، هیچ همدم دیگری ندارد. او در جلدهای نخست کتاب، همیشه سیگار به لب داشت اما در نسخه‌های امروزی، کاه به دهان می‌گیرد. تقریباً بیشتر شخصیت‌های فرعی که حضور ثابتی در کتاب‌های لوک دارند از روی شخصیت‌های واقعی الهام گرفته شده‌اند؛ مانند بیلی د کید، کالامیتی جین، برادران دالتون، و گروه جسی جیمز که در زمان خودشان جزء شناخته‌شده‌ترین خلافکارها بودند. حتی قاضی روی بین هم که در بعضی داستان‌ها حضور دارد در زمان زندگی یکی از خوشنام‌ترین قاضی‌ها بود. معروفترین شخصیت‌های فرعی داستان که بیشترین حضور را هم در مجموعه دارند، برادران دالتون هستند. دالتون‌های کتاب اصلی، یک‌بار در یکی از کتاب‌های اولیه لوک حاضر شدند و در انتهای کتاب هم کشته شدند؛ ولی دالتون‌های پویانمایی، پسرعموهای دالتون‌های اصلی هستند که در کتاب بعدی تصمیم گرفتند راه اقوامشان را ادامه دهند. 
سال تولید 
1983 
کارگردان 
ویلیام هانا 
شماره پروانه یا مجوز 
10000607 
مرجع صادر کننده 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram