Search

دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 -

picture دوربین فیلم برداری مدل Binoculars 2.7K Digital

دوربین فیلم برداری مدل Binoculars 2.7K Digital


وزن500 گرم
12,905,000 تومان



دوربین فیلم برداری مدل Binoculars 2.7K Digital  4335150

دیجی کالا
دوربین فیلم برداری مدل Binoculars 2.7K Digital خرید از دیجی کالا 11,000,000 تومان 14,500,000 گارانتی 12 ماهه سماء تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

مشخصات
محدوده دقت حسگر 
20.0 مگاپیکسل و بیشتر 
سایر مشخصات لنز 
منشورهای BAK-4: پریم های BAK-4 نشان دهنده نرخ ضریب شکست بالاتر، لبه های روشن تر میدان دید و همچنین شکل دایره ای مردمک خروجی است که به این معنی است که نور بیشتری به کل میدان دید منتقل می شود. تصویری که توسط کادر بندی مشاهده می شود دقیقاً مانند سوژه ای که مستقیماً مشاهده می شود، به اپراتور اجازه می دهد تا به درستی مشاهده و فوکوس کند. 
کارت حافظه 
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی 
حالت های تصویر برداری 
-گرفتن عکس و فیلمبرداری: دکمه ON را فشار دهید تا دوربین بچرخد با فشار دادن دکمه حالت به حالت عکس/فیلم بروید دکمه عکس را برای گرفتن عکس یا ضبط ویدیو فشار دهید. -پخش: دکمه حالت را فشار دهید تا به حالت پخش بروید دکمه چپ/راست را برای انتخاب عکس/فیلم فشار دهید برای پخش ویدیوها دکمه OK را فشار دهید. -به کامپیوتر وصل شوید: دوربین را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر متصل کنید و دوربین را روشن کنید، کامپیوتر می تواند فایل های این دوربین را بخواند. 
رزولوشن عکس 
48 مگاپیکسل 
قابلیت‌های دوربین فیلم برداری 
قابلیت عکسبرداری 
نوع ذخیره سازی 
رابط USB / اسلات کارت TF این دستگاه مجهز به رابط USB2.0 و باتری لیتیومی داخلی است که می تواند دوربین را از طریق کابل USB شارژ کند. بدون رانندگی کارت حافظه: تا 128G (کارت حافظه شامل نمی شود). 
اقلام همراه دوربین 
دوربین دوچشمی با قابلیت فیلمبرداری عکسبرداری راهنما کاور کابل درپوش 
بزرگ‌نمایی دیجیتال 
12 برابر 
محدوده زوم 
15 تا 20 برابر بزرگنمایی 
توضیحات فیلم 
چگونه از دوربین دوچشمی استفاده کنیم؟ 1. فاصله بین مردمکی با باز کردن دوربین دوچشمی فاصله بین مردمکی را تنظیم کنید. 2. حلقه فوکوس و حلقه دیوپتر برای دریافت تصویر واضح، لطفا چشم راست خود را ببندید و از لنز چپ نگاه کنید و سپس حلقه فوکوس را تنظیم کنید. پس از اینکه چشم چپ شما می تواند تصویر واضحی را ببیند، لطفا چشم چپ خود را ببندید و از طریق لنز سمت راست نگاه کنید، حلقه دیوپتر را تنظیم کنید تا تصویر واضحی داشته باشید. 3. کاسه چشم برای افرادی که از عینک استفاده می کنند، عینک را به طور کامل جمع کنید. برای افرادی که از عینک استفاده نمی کنند، از کاملاً کشیده استفاده کنید. 
رزولوشن فیلم 
2.7K 
دقت حسگر 
48 مگاپیکسل 
میکروفون 
ورودی میکروفون 
وزن 
500 گرم 
جک 3.5 میلی‌متری 
1 عدد 
قابلیت‌های بصری 
نمایشگر 
نوع حسگر 
CMOS 
دقت صفحه نمایش 
2K|2560x1440 
سایر مشخصات 
- دوچشمی دوربین دیجیتال 2.7 با قابلیت فیلمبرداری و عکسبرداری -عملکرد آسان برای فوکوس و دریافت نمای بسیار واضح -اندازه ایده آل برای سفر و دور زدن -برای تماشای پرندگان ، ماهیگیری یا شکار عالی است -عالی برای هدیه دادن -دیدن حیوانات و پرندگان و حشرات از نزدیک و ذخیره آنچه از دور میبینید -رابط USB / اسلات کارت TF -سازگار با سه پایه (شامل نمی شود) -گرفتن عکس و فیلمبرداری و پخش یا اتصال به کامپیوتر - دوربین شکاری با قابلیت های دوربین دیجیتال 
پشتیبانی از کارت حافظه 
microSD 
باتری 
باتری لیتیوم داخلی 
نوع نمایشگر 
صفحه نمایش LCD 5 اینچ با قابلیت تلسکوپ CMOS Zoom Photo Zoom 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram