Search

دوشنبه 21 خرداد 1403 -

picture ماسک صورت گارنیه مدل زغالی حجم 50 میلی لیتر

ماسک صورت گارنیه مدل زغالی حجم 50 میلی لیتر


موجود نیست آخرین قیمت 248,000 تومان در تاریخ 1403/03/10



ماسک صورت گارنیه مدل زغالی حجم 50 میلی لیتر  11489188 ماسک صورت گارنیه مدل زغالی حجم 50 میلی لیتر  11489189

دیجی کالا
ماسک صورت گارنیه مدل زغالی حجم 50 میلی لیتر موجود نیست 248,000 تومان تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

مشخصات
حجم 
50 میلی‌لیتر 
راهنمای استفاده 
در صورت استفاده به عنوان ژل تمیز کننده: به دلیل فرمولاسیون غنی شده با اسید سالیسیلیک، آلودگی ها و کثیفی پوست را به طور عمیق تمیز می کند. در صورت استفاده به عنوان لایه بردار: به دلیل وجود ذرات لایه بردار طبیعی، منافذ پوست را به طور عمیق تمیز می کند و همچنین دانه های سر سیاه پوست را به طور چشم گیری کاهش می دهد. در صورت استفاده به عنوان ماسک: به دلیل وجود زغال سیاه، چربی مازاد پوست را از بین می برد و با جلوگیری از برق انداختن پوست، ظاهری مات و صاف در پوست ایجاد می کند. برای تمیز کردن: روی صورت خیستان ماساژ دهید و سپس کاملا آبکشی کنید. برای استفاده روزانه مناسب می باشد. برای لایه برداری: در نقاطی از صورتتان که دانه های سر سیاه دارید؛ هر روز مقداری را به صورت دایره ای ماساژ دهید و سپس به صورت کامل آبکشی کنید. به عنوان ماسک: مقدار مناسبی را به کل صورتتان به جز نواحی دور چشم و اطراف لب ها بمالید و برای خشک شدنش 5 دقیقه صبر کنید؛ سپس به طور کامل آبکشی کنید. هفته ای 3 بار استفاده کنید. 
ترکیبات 
دارای عصاره 
سازگار با پوست‌های 
انواع پوست 
مناسب برای 
بانوان و آقایان 
ویژگی‌ها 
مغذی 
کاربرد 
صورت 
سایر توضیحات 
در صورت استفاده به عنوان ژل تمیز کننده: به دلیل فرمولاسیون غنی شده با اسید سالیسیلیک، آلودگی ها و کثیفی پوست را به طور عمیق تمیز می کند.در صورت استفاده به عنوان لایه بردار: به دلیل وجود ذرات لایه بردار طبیعی، منافذ پوست را به طور عمیق تمیز می کند و همچنین دانه های سر سیاه پوست را به طور چشم گیری کاهش می دهد.در صورت استفاده به عنوان ماسک: به دلیل وجود زغال سیاه، چربی مازاد پوست را از بین می برد و با جلوگیری از برق انداختن پوست، ظاهری مات و صاف در پوست ایجاد می کند. 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram