Search

پنجشنبه 10 خرداد 1403 -

picture کود NPK 10-50-10+TE تتاکو مدل GROWFAST وزن 10 کیلوگرم

کود NPK 10-50-10+TE تتاکو مدل GROWFAST وزن 10 کیلوگرم


1,980,000 تومان



کود NPK 10-50-10+TE تتاکو مدل GROWFAST وزن 10 کیلوگرم  4276406

دیجی کالا
کود NPK 10-50-10+TE تتاکو مدل GROWFAST وزن 10 کیلوگرم خرید از دیجی کالا 1,980,000 تومان گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

مشخصات
سایر توضیحات 
مصرف کود NPKN 10-50-10+TE باید با توجه به نکات زیر انجام گیرد: مقدار مصرف کود باید با توجه به نوع و اندازه گیاهان تعیین شود. گیاهان کوچکتر نیاز کمتری به کود دارند. بهتر است کود را منطبق با دستورالعمل‌های تولیدکننده و بر اساس نیاز خاک مصرف کرد. بهترین زمان برای مصرف این کود، قبل یا در آغاز فصل رشد گیاهان برای بهره‌مندی کامل آنهاست. کود را باید به طور یکنواخت روی سطح خاک پخش نمود تا تمام گیاهان از آن بهره‌مند شوند. اگر کود زیادی استفاده کنیم ممکن است باعث سوختگی ریشه، ضعیف شدن گیاه و آلودگی خاک شود. بنابراین باید مقدار مصرف را تنظیم کنیم. 
نوع بسته‌بندی محصول 
پاکت سه لایه ضد رطوبت 
نوع خاک و کود 
پودر 
وزن بسته بندی 
10 کیلوگرم 
ویژگی‌های خاک و کود 
بدون بو 
مناسب برای 
کود NPKN 10-50-10+TE برای انواع مختلفی از گیاهان باغی و زراعی مناسب است. این کود برای زیر میوه: سبزیجات مانند گوجه فرنگی، فلفل، کدو ، بادمجان و ... انواع میوه‌ها مانند هلو، سیب، انگور، انبه و ... انواع درختچه‌ها و بوته‌ها مانند سرو، بنفشه و ... انواع گل و گیاهان زینتی گیاهان علوفه‌ای مانند گندم، جو و ... همچنین برای زیر چمن: چمن طبیعی منظور این است که این کود به دلیل داشتن نسبت NوP و K خوب و نیز حاوی بودن عناصر کم مصرف، برای اکثر انواع گیاهان مفید است. البته باید میزان مصرف آن را با توجه به نوع گیاه تنظیم کرد. 
مواد تشکیل‌دهنده 
ترکیبی از عناصر نیتروژن (N)، فسفر (P)، پتاسیم (K) و عناصر کم مصرف (تراکمنتال‌ها) می‌باشد. عناصر کم مصرف شامل آهن (Fe)، روی (Zn)، منگنز (Mn)، مس (Cu)، بور (B) و مولیبدن (Mo) هستند. این عناصر به عنوان کمک‌های رشدی برای گیاهان عمل می‌کنند و بهبود رشد و عملکرد گیاهان را تضمین می‌کنند. ترکیب دقیق عناصر موجود در کود ممکن است با توجه به تولیدکننده و برند متفاوت باشد. 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram