Search

يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 -

picture کود NPK 10-8-40+TE تتاکو مدل GROWFAST وزن 10 کیلوگرم

کود NPK 10-8-40+TE تتاکو مدل GROWFAST وزن 10 کیلوگرم


1,670,000 تومان



کود NPK 10-8-40+TE تتاکو مدل GROWFAST وزن 10 کیلوگرم  4259656

دیجی کالا
کود NPK 10-8-40+TE تتاکو مدل GROWFAST وزن 10 کیلوگرم خرید از دیجی کالا 1,586,500 تومان گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

مشخصات
سایر توضیحات 
استفاده از کود NPK 10-8-40+TE برای رشد و توسعه گیاهان می‌تواند بسیار مفید باشد، اما برخی نکات مهم در مورد این کود وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کرد: 1. دقت در دوز کود: باید دقت کنید که مقدار کودی که به گیاهان می‌دهید، به اندازه کافی باشد اما از حد زیادی جلوگیری کنید، زیرا این می‌تواند به گیاهان آسیب برساند. 2. زمان بندی مناسب: باید دقت کنید که کود را در زمان مناسب به گیاهان اعمال کنید. به طور کلی، بهتر است کود را در فصل رشد گیاهان به کار گیرید. 3. تأثیرات نامطلوب: استفاده از کود NPK 10-8-40+TE در مقادیر زیاد می‌تواند به تولید بیش از حد گیاهان و کاهش کیفیت محصول منجر شود. همچنین، ممکن است باعث آلودگی خاک و آب زیرزمینی شود. 4. نگهداری در جای خشک و خنک: باید کود NPK 10-8-40+TE را در جای خشک و خنک نگهداری کنید تا از تغییر رطوبت و دما جلوگیری شود. 5. پیشگیری از تماس با چشم و پوست: به دلیل اینکه کود NPK 10-8-40+TE شامل مواد شیمیایی است، باید از تماس با چشم‌ها و پوست جلوگیری شود. در صورت تماس با چشم‌ها یا پوست، باید فوراً با آب شستشو داده شود. همچنین، باید کود را در جایی نگهداری کنید که از دسترس کودکان و حیوانات خانگی خارج باشد. 
نوع بسته‌بندی محصول 
پاکت سه لایه ضد رطوبت 
نوع خاک و کود 
پودر 
وزن بسته بندی 
10 کیلوگرم 
ویژگی‌های خاک و کود 
بدون بو 
مناسب برای 
در مصارف کشاورزی، کود NPK 10-8-40+TE برای گیاهانی که نیاز به پتاسیم بیشتری دارند، مانند گیاهان محصول دهنده مثل سیب، خرما، هلو، انگور و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، این کود برای کشت گیاهانی که در شرایط آب و هوایی گرم، خشک و نیمه‌خشک رشد می‌کنند، مانند پنبه، زعفران و توتون نیز مفید است. 
مواد تشکیل‌دهنده 
ترکیبی از عناصر نیتروژن (N)، فسفر (P)، پتاسیم (K) و عناصر کم مصرف (تراکمنتال‌ها) می‌باشد. عناصر کم مصرف شامل آهن (Fe)، روی (Zn)، منگنز (Mn)، مس (Cu)، بور (B) و مولیبدن (Mo) هستند. این عناصر به عنوان کمک‌های رشدی برای گیاهان عمل می‌کنند و بهبود رشد و عملکرد گیاهان را تضمین می‌کنند. ترکیب دقیق عناصر موجود در کود ممکن است با توجه به تولیدکننده و برند متفاوت باشد. 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram