Search

دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 -

picture شیشه شیر دکتر براونز مدل SB2005 مجموعه 2 عددی

شیشه شیر دکتر براونز مدل SB2005 مجموعه 2 عددی


وزن225 گرم
1,180,000 تومان



شیشه شیر دکتر براونز مدل SB2005 مجموعه 2 عددی  2324569

دیجی کالا
شیشه شیر دکتر براونز مدل SB2005 مجموعه 2 عددی خرید از دیجی کالا 1,420,000 تومان گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا تحویل رایگان برای سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود 7 روز مهلت تست

توضیحات
توضیحات 
اولین محصول تولید شده ی این شرکت، شیشه شیر جریان کم دکتر براون بود که در سال 1996 به دست یک متخصص اطفال تولید و یک سال بعد ثبت اختراع شد. منحصر به فرد بودن این شیشه که با دارا بودن سیستم تهویه، از ایجاد خلاء در شیشه جلوگیری می کرد، سبب شد تا نوزاد هنگام نوشیدن هوای اضافی نخورد و در نتیجه دچار قولنج و دل درد نشود. افتخار اصلی این برند، تولید این شیشه شیرهاست که با هوشمندی جهت تغذیه ی بهتر شیرخواران تولید شده است. همچنین مواد مغذی و ویتامین های شیر را حفظ می کند. هر نوع شیشه شیر دکتر براون بارها در کلینیک ها، مراکز درمانی و زایشگاه ها آزمایش شده و امتیاز بالایی را از متخصصان اطفال دریافت کرده است. لیست جایزه های این برند و جایزه ی ویژه ی بهترین شیشه شیر نوزاد در سال های متوالی ، گواه این موضوع است. اما در کل مهم ترین نکته، تعریف و تمجید والدین نوزادانی است که دکتر براون را برای نوزاد خود انتخاب کرده اند. این شرکت در حال حاضر تولید کننده ی طیف وسیعی از محصولات شامل: شیشه شیر، سرشیشه، پستانک، لیوان های مخصوص، ظروف غذاخوری نوزاد و کودک از بدو تولد تا چهارسالگی، محصولات بهداشتی کودک و مادر، دستگاه های ضد عفونی کننده، مخلوط کن، ظروف ذخیره سازی، شیردوش، شیر گرم کن و …است. شیشه شیر های برند دکتر براون با داشتن لوله آنتی‌ کولیک در خود از نفخ و کولیک معده جلوگیری می‌ کند، با وجود این لوله احتمال هرگونه دل ‌درد و نفخ در نوزاد از بین می رود. شیشه شیرهای آپشن پلاس دکتر بروان با ایجاد تغییراتی نسبت به شیشه شیرهای آپشن جدید ترین تولید برند معتبر دکتر براون هستند. این تغییرات در بطری های باریک شامل تغییر در فرم درب و درپوش شیشه شیر و امکان استفاده از شیشه شیر بدون نی داخلی می باشد. این محصول با توجه به نوع سر شیشه مشابه سینه مادر و میله ای(ونت) که در داخل آن ها تعبیه شده است علاوه بر تغذیه راحت نوزاد از ورود هر گونه حباب هوایی به شکم نوزاد ممانعت به عمل می آورند.مجموعه دوتایی این شیشه‌شیرها در کنار مقرون به صرفه بودن آن، به شما این امکان را می‌دهد تا یکی از آن‌ها را برای داخل خانه و یکی را برای بیرون و مهمانی استفاده کنید. 
مشخصات
نوع محصول 
120 و 250 میلی‌لیتر 
ابعاد 
11x6x22 سانتی‌متر 
وزن 
225 گرم 
جنس 
+0 ماه 
درجه بندی 
پک اقتصادی باریک دکتر براونز شامل دو عدد شیشه شیر پلیمری باریک آپشن پلاس 120 و 250 میلی لیتری با سرشیشه level 1 (+0 ماه) روی هر کدام از شیشه شیرهاست و هم چنین داخل پک دو عدد سر شیشه level 2 (+3 ماه) یدکی و یک عدد برس مناسب برای تمیز کردن نی شیشه شیر میباشد و شیشه ها دارای درپوش و دیسک مسافرتی (travel disk) است. 

  ارسال نظر:
نام:
پست الکترونیک:
آدرس وب سایت و یا وبلاگ :
نظر شما:
ارسال نظر

 instagram